РэкламаІнтэрнэт-прасоўванне

CPM - што гэта такое? Як выкарыстоўваецца CPM ў рэкламе?

Арганізоўваючы медыйную або кантэкстную рэкламную кампанію ў сеткі, любы рэкламадавец пралічвае яе прыблізны бюджэт. Для заказчыка рэкламнай акцыі важна бачыць, як размеркаваны сродкі для яе правядзення, па прызначэнні Ці трацяцца грошы і з якой выніковасцю яны выкарыстоўваюцца. Разлік эфектыўнасці рэкламнага прадукту ў медыяпланаванне грунтуецца на некалькіх паказчыках, адным з якіх з'яўляецца індэкс CPM. Што гэта за паказчык, як яго выкарыстоўваць - даведаемся ніжэй.

CPM - навошта гэта трэба

Што такое CPM ў рэкламе, вядома з мінулага стагоддзя. Модуль выкарыстоўвалі ва ўсіх рэкламных кампаніях, якія праходзілі ў сродках масавай інфармацыі. Выдавецтва, тэлебачанне і радыёканалы да гэтага часу выкарыстоўваюць гэты паказчык для разліку кошту рэкламы. CPM ўжываецца ў тым выпадку, калі гаворка ідзе аб цане аднаго паказу рэкламы не адзінкавым адрасатам, а тысячы магчымых пакупнікоў. Тады ж і быў уведзены ў зварот гэты тэрмін. Уладальнікі рэкламных пляцовак маглі апэраваць толькі сваім накладам і тэматычнай накіраванасцю, таму быў вызначаны паказчык CPM, рэклама з улікам гэтага значэння была выніковай.

вызначэнне CPM

Простае вызначэнне CPM - гэта цана за тысячу. Паходзіць назва модуля ад ангельскіх слоў Cost-Per-Thousand, дзе М - рымская лічба, якая азначае 1000. Такім чынам, на пытанне, што такое CPM, можна адказаць, што гэта цана за адну тысячу паказаў рэкламнага аб'явы. Чым больш раз з'яўляецца рэклама на старонках газет і часопісаў, чым часцей яна гучыць па радыё або мільгае на тэлевізійным канале - тым больш паказчык гэтага каэфіцыента.

Разлік CPM ў рэкламных інтэрнэт-кампаніях

У Інтэрнэце ролю рэкламнай аб'явы звычайна гуляюць банеры - тыя самыя надакучлівыя усплывальныя вокны, якія так не падабаюцца карыстальнікам, і якія прыносяць грошы уладальнікам рэкламных пляцовак. Чым папулярней сайт, чым больш карыстальнікаў праглядаюць дадзеную старонку Інтэрнэту, тым даражэй рэклама на гэтай пляцоўцы будзе абыходзіцца заказчыку.

Рэкламадаўцаў цікавіць найбольшую магчымае колькасць карыстальнікаў, якія бачылі дадзены банер. Таму, што такое CPM, матэматычна можна паказаць такім чынам:

CPM = (поўная кошт рэкламнага замовы) / (плануемае колькасць праглядаў банэра ў суткі) * 1000.

Зараз зразумела, CPM - што гэта такое. У рэкламе гэта адзін з найважнейшых паказчыкаў. Рэкламадавец можа разлічыць, колькі грошай трэба заплаціць ўласніку пляцоўкі для таго, каб інфармацыя было паказана адной тысячы карыстальнікаў сеткі.

Наглядна гэты разлік можна прадэманстраваць на простым прыкладзе. Кошт размяшчэння аднаго банэра на сайце якога-небудзь партала складае, да прыкладу, 400 $ у тыдзень, статыстычныя дадзеныя гэтай інтэрнэт-старонкі паказваюць, што за тыдзень сайт праглядаюць каля 10 тыс. Карыстальнікаў. Такім чынам, просты разлік дае значэнне:

CPM = 400 $ / 10 000 * 1000 = 4 $ за адну тысячу паказаў рэкламнай інфармацыі.

Рэкламадаўцам варта разумець, што простая дэманстрацыя банера на тэматычным сайце носіць у большасці сваёй інфарматыўны характар. Няма ніякай гарантыі, што ўсе дзесяць тысяч чалавек, якія наведалі старонку, абавязкова клікнуць на банер. Ці захоча наведвальнік перайсці па спасылцы ці не - залежыць толькі ад прывабнасці самога банэра і той інфармацыі, якая размешчана на ім. Кожны сайт абавязкова прадаставіць ўсе якія цікавяць дадзеныя для разліку параметру CPM. Што гэта выгадна ўладальніку сайта, зразумець можна. Але рэклама, яе якасць і цікавасьць для канчатковага спажыўца ўваходзяць у задачы самога заказчыка.

Дапаможны модуль CTR, метады разліку

Для зніжэння выдаткаў варта ўлічваць яшчэ адзін паказчык - індэкс CTR. Назва таксама прыйшло з англійскай мовы і цалкам гучыць, як click-through rate - паказчык клікабельнасць. CTR паказвае, колькі чалавек клікнулі на банэр і перайшлі на старонку заказчыка рэкламы. Гэты модуль напрамую залежыць ад правільнасці абранай пляцоўкі, бо чым больш дарэчна і патрэбнага выглядае рэклама на сайце, тым больш верагоднасць, што наведвальнік сайта зацікавіцца інфармацыяй і клікне на банер. Метад разліку гэтага паказчыка выглядае так:

CTR = (колькасць карыстальнікаў, кликнувших на банер) / (плануемае колькасць праглядаў банэра ў суткі) * 100%.

Да прыкладу, калі з 20 тысяч чалавек, якія ўбачылі рэкламнае аб'явы, прыйшлі па спасылцы 800 карыстальнікаў, то паказчык CTR складае 800/20 000 * 100 = 4%, што вышэй за мінімальна дапушчальнага значэння.

Дасведчаным шляхам даказана, што мінімальны паказчык CTR складае 3-5%. Калі менш, то выдаткі на аднаго патэнцыйнага кліента перавысяць чаканую прыбытак, і рэклама будзе лічыцца неэфектыўнай.

выкарыстанне індэксаў

CPM можна выкарыстоўваць пры выбары больш вузкай мэтавай аўдыторыі. Напрыклад, пры замове размяшчэння банэра сайт-пляцоўка дае рэкламадаўцу інфармацыю пра ўзрост, поле, месцы пражывання, хобі усіх зарэгістраваных наведвальнікаў сайта. Такім чынам патрэбны банэр з'яўляецца толькі ў тых карыстальнікаў, на якіх і быў разлічаны дадзены рэкламны прадукт. Бюджэт рэкламнай кампаніі пры гэтым расходуецца больш эканомна і больш эфектыўна.

Таксама варта ўлічваць актыўнасць пастаянных карыстальнікаў. Чым часцей адзін і той жа наведвальнік бачыць адзін і той жа рэкламны прадукт, тым часцей спісваюцца грошы з рэкламадаўцаў, але кліентаў у заказчыка ад гэтага больш не становіцца. Таму пісьменны разлік індэксаў CPM і CTR ў спалучэнні з глыбокім аналізам інфармацыі, якая прадастаўляецца дадзенай рэкламнай пляцоўкай, павінен прынесці жаданы вынік заказчыку.

Яшчэ адзін момант, які варта ўлічыць ў пачатку рэкламнай кампаніі. Аплата можа выстаўляцца або па паказчыку CPM, або па CTR. Іншымі словамі, заказчык павінен разумець сутнасць рэкламы банэра па модулю CPM - што гэта не аплата за клікі карыстальнікаў, а толькі за дэманстрацыю рэкламнага прадукту

падвядзенне вынікаў

На пытанне, што такое CPM, можна адказаць, што гэты параметр з'яўляецца адным з самых важных пры аналізе эфектыўнасці той ці іншай рэкламы, а так жа абавязкова ўлічваецца пры разліку бюджэту рэкламнай кампаніі. Ўлічваецца і колькасць меркаваных кантактаў патэнцыйнага спажыўца з рэкламнай інфармацыяй, і кошт размяшчэння банэра на некалькіх сайтах са падобнай тэматычнай накіраванасцю. Прымаючы пад увагу гэтыя параметры, можна пралічыць эфектыўнасць той ці іншай рэкламнай пляцоўкі і паспяхова асвоіць рэкламны бюджэт.

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 be.unansea.com. Theme powered by WordPress.